foto strykowski | portfolio
Małpka - zdjęcie małpki - zdjęcia z zoo
Małpka - zdjęcie małpki - zdjęcia z zoo

Mewa - zdjęcie Mewy Śmieszki. Mewa śmieszka - fotografie - Mewa - zdjęcie Mewy Śmieszki. Mewa śmieszka - fotografie
  Zdjęcie wyświetlono: 25299 razy           Ilość komentarzy: 47 Dodaj komentarz
Gęś Gęgawa - zdjęcie Gęsi Gęgawy - Gęś Gęgawa - zdjęcie Gęsi Gęgawy
Opis do zdjęcia:
Małpka - zdjęcie małpki - zdjęcia z zoo

Reklama

Komentarze:
emi
IP: 83.238.5.206
Data dodania: 2010-12-04
O.o też mam taką małpkę < 333 Filipek górą : ***
polska nie koniecznie polaska przyroda
IP: 85.237.170.107
Data dodania: 2010-09-18
ale fajny małpiszon
Paulinusia Polkowska
IP: 93.179.229.246
Data dodania: 2009-12-23
jaki słodki :) xD
Anitka ;)
IP: 80.54.67.21
Data dodania: 2009-12-05
Śliczna też chcę taką.....
-
IP: 83.8.182.1
Data dodania: 2009-10-20
słodka:*****************też chce taką
kaśa
IP: 84.38.210.62
Data dodania: 2009-03-30
szkoda że w obiektyw nie patrzy
player16958
IP: 77.253.59.60
Data dodania: 2009-03-02
Nie lubię małp.
-
IP: 80.53.239.190
Data dodania: 2008-12-06
ładna i słodka .Szkoda że trzymana w niwoli:(:(:(
kasia
IP: 193.151.54.135
Data dodania: 2008-10-05
czy to nie jest małpka kapucnka jak tak to super
paulinka
IP: 193.239.127.200
Data dodania: 2008-10-01
sliczne naprawde
marta
IP: 83.8.143.222
Data dodania: 2008-08-22
małpka słodziutka mniam mniam super foteczka;) pozdro dla niej
syja
IP: 85.222.86.66
Data dodania: 2008-08-02
troche nie takie jak powinno być ale może może
KTOSIO
IP: 83.28.16.157
Data dodania: 2008-04-10
HOTTO SŁYSZY KTOSIA
KAPUCYNKI
IP: 83.28.16.157
Data dodania: 2008-04-10
ZAJEBISTA FOTKO KOLUNIU
EWELIMKI
IP: 83.28.16.157
Data dodania: 2008-04-10
SPOKO MAŁPECZKA PRZYPOMINA MI KUMPELE
KERSTIN
IP: 83.30.11.252
Data dodania: 2008-02-14
FAJNA MAŁPKA
Jamal
IP: 83.18.37.122
Data dodania: 2008-01-09
Zgadzam się z Agutka:) imponuja mi takie osoby
agutka
IP: 83.25.85.141
Data dodania: 2007-12-18
sliczniutka ta malpka...
Kasia
IP: 83.15.16.163
Data dodania: 2007-12-04
ta małpa przypomina mi kolege
sam w tam tam
IP: 213.238.84.242
Data dodania: 2007-09-03
wy to jetście prze ale slodka ola z lublina
olaaka
IP: 213.238.84.242
Data dodania: 2007-09-03
jakie tło cie rozprasza gp co???????
milki z jaworznA
IP: 213.238.84.242
Data dodania: 2007-09-03
o co wam chodzi a tym komętarzem????????
gosia&ola
IP: 213.134.160.228
Data dodania: 2007-07-11
zajebista malpka naprwda slodka!!!:D:D:D:D:D:D:D:D
rexsona
IP: 83.11.194.33
Data dodania: 2007-05-21
ta mapa przypomina mi moją koleżankę
bloom
IP: 83.22.132.70
Data dodania: 2007-05-19
To wyglada jak lemur!!!
margol
IP: 83.12.214.154
Data dodania: 2007-04-16
ale goryl z tej malpy
margol
IP: 83.12.214.154
Data dodania: 2007-04-16
to bocian a nie małpa
margol
IP: 83.12.214.154
Data dodania: 2007-04-16
to kuzyn naszej malpy ze szkoly w Łaszczowie
Natalia
IP: 217.197.79.135
Data dodania: 2007-01-10
Ale one są piękne!Któżto by zobaczyl taką piękną żyrafę jak nie ja?!
Ola z Lublina 12
IP: 83.28.41.187
Data dodania: 2007-01-07
Chcesz banana
natka
IP: 83.27.82.225
Data dodania: 2006-12-25
Martuś naqpisal , że kogoś mu ta małpa przypomina kogo . Odpisz
kochana małpka taka biedna sama musi siedziec na tym okropnym patyku i pokazywać sie ludziom
IP: 83.5.25.109
Data dodania: 2006-11-08
kasztan z placu piggale
ona jest taka milutka jak Ona.......:)
u
kit


Od:

Treść:


Mewa - zdjęcie Mewy Śmieszki. Mewa śmieszka - fotografie - Mewa - zdjęcie Mewy Śmieszki. Mewa śmieszka - fotografie
Przepisz kod z obrazka » 


Gęś Gęgawa - zdjęcie Gęsi Gęgawy - Gęś Gęgawa - zdjęcie Gęsi Gęgawy